onsdag 13 oktober 2010

statusuppdatering

Sa jag att jag skulle skriva min logg varje tisdag?
Sa JAG det??
löjligt, löjligt på min ära...
Något sådant vill jag INTE minnas att jag sagt!

...

Ja ja, nu ska jag i alla fall försöka hålla igång mitt skrivande och i väntan på inspiritation kan jag ju beskriva min dag.

Jag har varit med i ett "social experient" som visade sig inte vara speciellt socialt alls, utan jag spenderade en tid framför en dator med tråkiga frågor, men fick en biobiljett...
Efter det har jag varit mycket produktiv och sovit en och en halv timme innan jag blev väckt av A som frågade om jag skulle gå på ett infomöte om vårt programm, där jag senare fick veta att min plan att skippa större delen av matematiken i kandidaten och ersätta den med biologi är fruktansvär idiotisk om jag hade tänkt mig att läsa den master jag är intresserad av.
Sen snodde A en massa kakor för att det var gratis, kom på att hon inte var sugen och tvingade mig att äta upp dem istället.
Vad gör man inte för sina vänner liksom.

Nu sitter jag och käkar mandariner till middag och ska snart gå och läsa skönlitteratur istället för att plugga som jag lovat.

kul kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar