söndag 24 oktober 2010

söndag

Den hemska dagen.
Jag har alltid hatat söndagar.
Och really, vad finns det att gilla med den här dagen?
Jag kom hem sent inatt, jag är trött, man måste lägga sig tidigt, imorgon börjar en ny dum vecka, världens finaste karslok åkte ifrån mig idag, jag var social med nya människor igår och var lika dryyyg som jag alltid äääär..
Nu är jag ensam, jag har tråkigt, jag åste tänka och bläää, jag hatar söndagar.

MEN för att riktigt ta hant om mig själv denna hemska dag har jag ätit både godis, kaka och exotiska frukter, och så har jag kollat på avatar, the last airbender-serien, eftersom filmen var en besvikelse.
Kanske inte (nu när jag fått lite betänketid) i så stor utsträcklning som jag upplevde när jag såg filmen, men jag tycker fortfarande att de kunde gjort så mycket mer av den.

Sen har jag kollat igenom slutet av den säsongen av projeckt runway som jag laddade ner förra söndagen och nu har jag bestämt mig för att i sommar, då ska jag banne mig sy en jacka.
Jag har drömt om att sy en egen jacka i så många år och jag har så många skisser att jag måste göra det någon gång.
Vad, jag bakar ju bröd, och hittar på egna recept, varför inte en jacka liksom?

Nu ska jag sova.
Nästa vecka SKA jag plugga. SKAAAAAAA jag plugga, lovar.
och imogon är det fest.
och på onsdag är det över-dagen-kryssning.
och på torsdag vill folk ut och dansa.
och på fredag är det fredag.

och så ska jag ju plugga.
lovar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar