söndag 21 mars 2010

drömmar

Jag har idag legat på nålar sen klockan sex och vaknat var femte minut för att kolla på klockan.
Detta för att jag drömde att jag var tvungen att själv ta bilen till körskolan (för att tunnelbanan var så seg) och att jag körde vilse och fick motorstopp.
Sen när jag väl fick igång bilen igen körde jag automatiskt till mitt jobb, och var tvugen att cykla som en mindre galning för att kanske, KANSKE komma i tid till min lektion.
Nu är jag så klart övertygad om att jag kommer att missa den och allt kommer att gå uder om ag kommer fem minuter försent.
Jag har över tå timmar på mig att komma dit.

Igår drömde jag att jag var tvungen att simma genom havet för att hämta posten.
Sen spelade jag och mamma poker med en kortlek med 72 kort.
Jag var osäker på om jag hade fyrtal eller inte.
Det var rätt mysigt.

Man borde få sova mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar