söndag 15 augusti 2010

idag

har jag återupptäckt varför alkohol inte är din vän. I alla fall inte dagen efter.
jag är också glad att jag mår såpass bra som jag gör

Idag gick jag upp ur sängen (för tredje gången förvisso) för dagen klockan fem för att duscha.
Dagen hade tidigare spenderats med en fin bok, som jag somnade ifrån, fin sömn och sedan min mors nyinköpta greys anatomy-dvd medan min bättre hälft och hans vänner lekte krig på datorn ute i vardagsrummet en hel dag.

Min mage har vänligt men bestämt talat om för mig att även om ordentlig mat är rätt ok är choklad som tröst inte värsta grejen.
Minnesanteckning: Nästa gång jag är bakis och faktiskt mår ok, ät inte socker.

Igår var många första för mig.
bland annat vattenpia.

jag känner att min fantasi gällande onödiga fakta om mitt liv håller på att ta slut och jag avslutar inlägget med värdighet.

Åh just ja, sen igår har alla mina saker hittat ett nytt hem i en ny stad och jag följer dem om en vecka för ett nytt liv väntar mig.
igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar