måndag 26 april 2010

Opeppen

Stress!
Är det något i den här världen som jag hatar så är det stress!
Jag har för mycket att göra, för mycket attt tänka på, för många lösa trådar och typ inga fasta punkter.
skola, berlin, skola, flytt, valborg, uppbokad hela maj, universitet, nytt hem, hemmastad, vänner här och vänner där och vänner jag upptäcker att jag inte alls har längre.
Som inte är mina något mer.
Vänner som jag gärna vill ska bli mina men när finns tiden för oss?
Okända ansikten när jag byter stad ytterligare en gång igen i höst.
De fina underbara hemma-hemma, de jag länmat kvar.
Min underbare karl. Allt för långt borta för att det ska vara rättvist.
och skola.
skola skola skola skola skola skola skola skola skola.
Och noll motivation.
Noll sjävdiciplin.
Noll Pepp.

Överleva maj, stänga av och bara jobba på, sen blir det nog bättre ska vi se.
Då allt blir lite klarare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar